Контент

для студії дизайну інтер'єру @laranko_interior


Illustration
  • 01

    Запит

    Тексти для Instagram.

  • 02

    Точка А:

    Тексти сухі та одноманітні, інформації про послуги, проекти, роботу, дизайнерів не було.

  • 03

    Завдання:

    Створювати контент для блогу, щоб аудиторія почала довіряти і з просто підписника перетворилася на клієнта.

  • 04

    Зробили:

    Розробили нову стратегію для профілю в соцмережах, пропрацювали структуру блогу, вибрали нову візуальну концепцію, зробили фотосесію, розробили голос бренду, щомісячно вели проект.

  • 05

    Точка Б:

    Регулярний постінг, писали про проекти, команду, цінності та підхід до роботи. Клієнт на ведення блогу витрачав мінімум часу, оскільки потрібна лише публікація готового контенту. Завдяки новій стратегії студія дизайну інтер'єру знайшла нових клієнтів.

ДО/ПІСЛЯ

After
Before