НАШІ ПОСЛУГИ


Illustration

Розробка контентної стратегії

Illustration

Контент для соцмереж

Illustration

Контент для сайтів

Illustration

Консультація від Ірини Сігарьової

Illustration

Інші послуги

Також команда студії "Content Bar" займається:- розробкою маркетинг-китів, презентацій, комерційних пропозицій,- створюємо ланцюги листів для email-розсилок та реалізуємо їх,- робимо сайти на конструкторах,- створюємо унікальний дизайн,- налаштовуємо таргетовану рекламу.
Тисніть на кнопку, залишайте дані та ми із вами зв'яжемось для обговорення деталей.

НАЙЧАСТІШЕ КЛІЄНТИ В НАС ПИТАЮТЬ:

Якщо ви не знайшли своєї відповіді - залишіть контакти знизу та ми з вами зв'яжемося.

  • Що потрібно для роботи?

    При замовленні будь-якої послуги ми надсилаємо бриф (анкету), у якому ви відповідаєте на базові питання. Аналізуємо відповіді і, як показує практика, ми далі починаємо активне спілкування, щоб знайти потрібні для роботи відповіді. Щоб ми швидко та ефективно почали працювати над контентом для вашого проекту, у вас повинні бути – аналіз ЦА, уявлення, який контент бажаєте та побажання до команди, аналіз конкурентів (хоча б приблизний), готовність багато спілкуватися
    Вам не вдасться просто сказати: «Іра, напишіть текст» і отримати готовий пост. Нам завжди потрібно підтримувати зв'язок, тому що це ваш проект. Нам важливо знати, що та як ви бажаєте. Тому просимо максимальну залученість та готовність бути включеним у проект. А ми у відповідь зробимо свою роботу на 200%.

  • Чому послуги коштують стільки?

    Вартість послуг складається з кількох пунктів:
    · Досвід копірайтерів – над усіма проектами працює власник студії Ірина Сігарьова (з 2014 року працює копірайтером, з 2020 року контент-маркетолог та з 2018 року блогер) та копірайтери, які пройшли перевірку та мають досвід роботи з текстами.· Залучення у проект – кожного клієнта ми дізнаємося від і до. Перед початком роботи ви обов'язково заповнюєте бриф, де знайомите нас із проектами. Далі, найчастіше, телефонуємо для опрацювання проекту з усіх боків (допомагаємо визначити цільову аудиторію, говоримо про продуктову лінійку, візуал, контент у сторіс, просування).· Комплексний підхід - ми не пишемо по одному тексту. Ми оцінюємо весь проект та хочемо, щоб наша робота давала максимальний результат. Тому складаємо контент-стратегію, план для контенту з урахуванням воронки продажів і по ньому пишемо тексти.· Допомога та підтримка – весь місяць ми спілкуємося та відповідаємо на питання щодо ведення проекту в соцмережах. Ви не залишаєтеся віч-на-віч з контентом, а отримуєте підтримку протягом усього місяця.· Індивідуальність рішень – ви отримуєте унікальну контентну стратегію для соціальних мереж. Ми не використовуємо шаблони або стандартні заходи. Під кожен проект пишемо стратегію, засновану на маркетинговій стратегії та бізнес-цілях.· Вузький напрямок – ми працюємо в одній чітко обмеженій ніші «копірайтінг» та «контент-маркетинг». За інші інструменти відповідають інші спеціалісти студії. Вибачте за тавтологію. При необхідності залучаємо їх для консультації з візуалу, просування та сайтів.

  • Чому немає результату, клієнтів/покупців? Текст не спрацював?

    Текст – це не всемогутній інструмент продажу. На його ефективність впливає багато факторів:• привабливість самого продукту• унікальність продукту• якість аудиторії, її кількість, стан, рівень довіри• ціна товару• актуальність продукту та пропозиції для аудиторії• зручність оплати• кілька версій продукту• оформлення тексту• фотографії у профілі• підготовка самого профілю – наскільки там все зрозуміло та легко для аудиторії
    Так. Ви правильно зрозуміли. Яким би класним текст не був, але якщо щось з перерахованого не відповідає вимогам та бажанням аудиторії, він навряд чи спрацює. Тому не треба сподіватися лише на текст. Він далеко не завжди вирішує.

  • Контент-маркетолог та копірайтер повинен добре розумітися на моїй ніші?

    Ми повинні добре розумітися на пропозиції, яку ви даєте людям, у вашій цільовій аудиторії та їх потребах і вміти правильно донести думку. Якщо ми говоримо про корисний контент для профілю, то дотримуюся думки, що важливо розповідати на основі досвіду, а не просто давати стандартну користь, як у Вікіпедії. 
    Люди повинні пізнавати вас, а для цього нам потрібна ваша думка та слова. Тому працюємо дуже щільно. А якщо говоримо про тексти, що продають, то ми використовуємо техніки для продажу, і професійна інформація особливо не впливає на текст.

З ЧОГО ПОЧАТИ? 

Заповнюйте форму. Ми зв'яжемось з вами та детально розповімо про послуги та підберемо те, що саме зараз потрібно.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.