ПРО НАС

Привіт. Мене звати Сігарьова Ірина. Я власниця студії контенту “Content Bar”. З 2014 году пишу тексти та допомагаю клієнтам комунікувати з аудиторією.

У 85 СЛОВАХ ПРО ГОЛОВНЕ:

Навчаючись у Запорізькому національному університеті на факультеті журналістики, я почала підробляти на біржах копірайтингу. Це були прості seo-тексти. Через рік з'явився постійний клієнт і я пішла з біржі. У такому форматі пропрацювала три роки.
Далі мені захотілось більшого. Тому перешла у соцмережі та з 2018 року почала писати для Instagram. Хоча я вже не просто писала тексти, а будувала контент-плани, думала, на якому конику краще під’їхати до аудиторії, аби вона прочитала та купила продукт мого клієнта. Так занурилась у професійний копірайтингу, маркетинг, продажі, психологію покупців.

ЩО ЗАРАЗ:

01

Студія контенту “Content Bar” надає клієнтам комплексні послуги - створення контентної стратегії, складання контент-плану для усіх платформ, де клієнт комунікує із аудиторією, написання текстів, які приносять продажі та викликають довіру.

02

Працюємо з клієнтами з усього світу: Україна, Казахстана, ОАЕ, Франція, Іспанія, Німеччина, Нідерланди, Америка, Естонія.

03

Я проводжу лекції на навчальній платформі «ЦеХаб», запрошений експерт програми «Антикриза» на телеканалі НТА та у клубах Яни Іванової, Людмили Калабухи, на курсі NewSchool SMM, Євгенії Гордієнко.

ПУБЛІКАЦІЇ/ВИСТУПИ

Три непопулярні інструменти для підвищення продажів в 2023 році (AIN.Business)

Чи потрібна бізнесу контент-стратегія та як нею користуватися — гайд на прикладі 3 кейсів (Vector)

Для джунів і не тільки: 10 порад із копірайтингу, які я хотіла б почути свого часу (Happy Monday)

Лекція: Як швидко та якісно створювати контент для соцмереж? (Марафон Креативної Практики)

Лекція: Тренди контент-маркетингу 2023 (Марафон Креативної Практики)

Як створювати контент для розвитку бізнесу? (Бізнес спільнота UA Business Global)

Як приваблювати клієнтів через контент у соцмережах? (Happy Monday)

Лекція: Типові помилки у контенті (Марафон Креативної Практики)

Робота на європейський та американський ринок: що треба знати? (marketer.ua)

Як спеціалісту знайти клієнтів через соцмережі у воєнний час? (Sostav)

Муветон у соцмережах: які тексти дратують підписників? (CASES.MEDIA)

Лекція: Як писати тексти для соцмереж, щоб вони продавали? (ЦеХаб)

Лекція: Як розповідати історії, щоб розвивати бренд і збільшувати прибуток? (ЦеХаб)

ЧОМУ МИ?

Illustration

Допомагаємо більше заробляти за допомогою контенту, який відповідає бізнес-цілям вашого проекту.

Illustration

Глибоко та серйозно ставимося до вашого проєкту. Це відзначають 90% наших клієнтів. Розуміємо, що вам потрібно, підлаштовуємось під ваші бажання та цілі.

Illustration

Додатково консультуємо з маркетингу, продажу, ведення бізнесу в соцмережах.

Illustration

Офіційно працюємо – оплати приймаємо на розрахунковий рахунок ФОП, підписуємо договір про роботу контенту.

Illustration

Гарантуємо дотримання обумовлених термінів та приступаємо до роботи відразу після обговорення.

Наша філософія проста – комплексний підхід і максимальна залученість дають результат. Тому ми не пишемо по одному тексту та не беремося за разову роботу. Ми "за" роботу в довгу і з любові.

Heading photo

З КИМ ПРАЦЮЄМО

Якщо ви розумієте, чого хочете від контенту, готові працювати над акаунтом, змінюватись і вкладатись у справу, то ми точно спрацюємось і досягнемо великих результатів.

Heading photo

З КИМ НЕ ПРАЦЮЄМО

● Не визначилися з позиціонуванням, і бажаєте, щоб за вас це зробили ми● Різко реагуєте на поради та рекомендації● Не відповідаєте на повідомлення та не допомагаєте. Ми не працюємо в одні ворота і завжди чекаємо від клієнтів зворотній зв'язок● Намагаєтеся вести профіль нечесно, пропонуєте поцупити тексти тощо.
● СТОП-теми: езотерика, ворожіння, казино, лотереї, духовні практики.

З ЧОГО ПОЧАТИ?

Заповнюйте форму. Ми зв'яжемось з вами.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.