Розробка контентної стратегії для персонального бренду викладача іспанської мови

Точка Абув профіль, але контент публікується хаотично, не зрозуміло, не розкриває спеціаліста та послуги.
Мета розробки стратегіїзаохочувати людей на послуги через соцмережі.
Точка Б:
Сформували стратегію, в якій зрозуміло було що хоче бачити аудиторія, який контент їй потрібен, які теми відгукуються викладачу та як поєднувати ці теми. Розробити контент-план на основі стратегії та почати регулярно його публікувати, що впливало на довіру до спеціаліста та запити на роботу збільшувались.

Як виглядає стратегія?

У контентній стратегії 30 сторінки про контент для бренду: аналіз цільової аудиторії, місія бренду, позиціонування, точки диференціації, концепція для соцмереж, голос бренду, рубрики в контенті, теми, візуальне представлення бренду, додаткові інструменти для комунікації з клієнтами.

Illustration
Illustration

ПОТРІБЕН КОНТЕНТ? 

Заповнюйте форму. Ми зв'яжемось з вами

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.