Illustration
Illustration

Розробка контеної стратегії для бренду паперових ляльок Кatemade

Точка А: проект вже давно працює, загалом продаються онлайн шаблони через Etsy. У Instagram та Youtube була стратегія набору переглядів, але не продаж.Мета розробики стратегії: продавати через соцмережі та ефективно користуватись трафіком, який є.Процес роботи:- пробрифували клієнта- проаналізували проект, цільову аудиторію та конкурентів- знайшли відмінність проекту від інших- розробили чітке позиціонування бренду- розробили декілька ідей ведення контенту- сформували сенси, які треба транслювати у контенті, рубрики, теми, кількісну стратегію ведення профілю- додали рекомендації з загального розвитку проекту- провели онлайн зустріч та презентували стратегіюТочка Б (з відгуку клієнтки): "1. Ви підняли мій дохід в 2,5 рази з першого тижня і результат тримається весь місяць.2. Стратегія, яку Ви прописали розставила все на свої місця і я зрозуміла, як рухатись далі.3. При спілкуванні Ви задавали дуже правильні питання і це був найкращий мозковий штурм в моєму житті.4. Я зрозуміла як продавати і як робити контент з «нічого» та і взагалі після співпраці у мене з’явилась ціла купа ідей."

Як виглядає стратегія?

У контентній стратегії 32 сторінки цінної інформацію, яку проаналізували та структурували. Нижче демоструємо деякі сторінки матеріалу, так як у документі зафіксовала конфіденційні данні саме по цьому проекту. Для кожного клієнта стратегії розробляємо індивідуально та поглиблюємось у специфіку проекту.

Illustration
Illustration
Illustration

ПОТРІБЕН КОНТЕНТ? 

Заповнюйте форму. Ми зв'яжемось з вами

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.